| Snowboardgear te koop gevraagd | |
|
| |
|
| Member | Bericht |
|
TeRe
First Tracks
Lid sinds: 06 september 2010 Plaats: Netherlands Online status: Offline Reacties: 1 |
![]() Onderwerp: freerideboard voor grote voeten en veel kilo'sGeplaatst op: 06 september 2010 om 11:14 |
|
hallo, ik ben een herintredende snowboarder van ca. 1,95 meter, schoenmaat 11 en ca 115 kilo en zoek weer een eigen boardje omdat het alweer een tijdje geleden is ben ik het zicht volledig kwijt op de benodigde lengte maar ik heb toch het gevoel dat het minimaal 166/168 moet zijn
vorig jaar een paar boardjes gehuurd (o.a. nitro prime) maar ik heb het gevoel dat de nieuwe boards niet meer zo goed passen bij wat ik zoek in het snowboarden
de meeste freeride boards lijken niet meer stijf genoeg voor mijn gewicht en gaan klapperen in snelle bochten en verliezen grip het voordeel is wel dat er meer breedte bij is gekomen voor schoenmaat 11
wat ik zoek is een board voor redelijk snelle afdalingen maar vooral met veeeeel grip in lange carvebochten ! geen hardboots alpinemateriaal maar een toegankelijker board
Heb je wat passends liggen, laat het me dan even weten
bedankt en groet
TeRe
|
|
IP gelogd |
|
|
||
Spring naar forum |
||

IP gelogd