| Wintersportgebieden vraag en antwoord | |
| |
|
| Member | Bericht |
|
boarder1983
First Tracks
Lid sinds: 05 januari 2008 Plaats: Netherlands Online status: Offline Reacties: 2 |
![]() Onderwerp: iemand ervaring met alleen op wintersport??Geplaatst op: 05 januari 2008 om 13:36 |
|
Wil graag op wintersport maar vrienden van mij die vorig jaar mee zijn geweest gaan dit jaar niet! Iemand nog goede tips of lokaties??
Thanx
|
|
|
On top of the mountain..
|
|
IP gelogd |
|
|
Rinus
Wannabee
Lid sinds: 03 januari 2008 Online status: Offline Reacties: 77 |
![]() Geplaatst op: 05 januari 2008 om 13:41 |
|
Ik heb geen ervaring met alleen erop uit, maar het lijkt mij persoonlijk heel erg saai, tenzij je een grote trektocht wil gaan maken/een ander solo-ding wil gaan doen of er zeker van bent dat je daar direct vrienden kan maken.
Succes! |
|
IP gelogd |
|
|
NienK
Forum Ruler
Lid sinds: 05 juli 2003 Plaats: nederland Online status: Offline Reacties: 721 |
![]() Geplaatst op: 05 januari 2008 om 14:54 |
|
hoe oud ben je? t kost n paar centen maar als je nog jong bent is er natuurlijk altijd het fenomeen vakantiekamp! ben zelf een paar keer met vinea mee geweest zowel zomers als swinters, en dat is prima bevallen. als je al wat ouder bent is saiko misschien een optie?
|
|
IP gelogd |
|
|
boarder1983
First Tracks
Lid sinds: 05 januari 2008 Plaats: Netherlands Online status: Offline Reacties: 2 |
![]() Geplaatst op: 05 januari 2008 om 17:34 |
|
Hey, ben 24 jaar. Zal eens gaan kijken naar die site Groeten |
|
|
On top of the mountain..
|
|
IP gelogd |
|
|
NienK
Forum Ruler
Lid sinds: 05 juli 2003 Plaats: nederland Online status: Offline Reacties: 721 |
![]() Geplaatst op: 05 januari 2008 om 18:02 |
|
ow 24 beetje oud voor vinea e.d. haha, saiko dan de optie denk ik. misschien heeft ripstar tegenwoordig ook wel winter'kampen'?
|
|
IP gelogd |
|
|
skywalker
Admin Group
webteam dutchsnow Lid sinds: 31 oktober 2001 Plaats: Nederland Online status: Offline Reacties: 72 |
![]() Geplaatst op: 06 januari 2008 om 12:59 |
|
Je kan ook eind van het seizoen mee met DS naar de sluitweek. Er zijn er dan meer die alleen meegaan.
|
|
|
May The Force be With You
|
|
IP gelogd |
|
|
rauzer
First Tracks
Lid sinds: 10 januari 2008 Online status: Offline Reacties: 4 |
![]() Geplaatst op: 10 januari 2008 om 16:46 |
|
studentenwintersport?
|
|
IP gelogd |
|
|
mud.starrr
First Tracks
Lid sinds: 16 januari 2008 Plaats: Netherlands Online status: Offline Reacties: 7 |
![]() Geplaatst op: 16 januari 2008 om 15:59 |
|
In eerste instantie geplaatst door skywalker
Je kan ook eind van het seizoen mee met DS naar de sluitweek. Er zijn er dan meer die alleen meegaan. Ja maar die is al vol Ik zit met hetzelfde probleem, ken niemand die aan wintersport doet. Probeer nu een vriend over te halen om eens mee te gaan. Aangepast door mud.starrr - 16 januari 2008 om 15:59 |
|
|
Bataleon, the battle is on!
|
|
IP gelogd |
|
|
Bolt-thrower
Wannabee
Lid sinds: 27 september 2002 Plaats: Nederland Online status: Offline Reacties: 98 |
![]() Geplaatst op: 25 augustus 2009 om 17:50 |
|
Ik ga zelf naar Brig (zwitserland) vanuit daar ken je alle kanten op met de trein.
Saas Fee/Grund , Zermat om er een paar te noemen in het zuiden daarvan .
|
|
IP gelogd |
|
|
Snow Experience
First Tracks
Lid sinds: 01 oktober 2008 Online status: Offline Reacties: 3 |
![]() Geplaatst op: 18 augustus 2010 om 15:25 |
|
Hoi! Ook een leuke en gezellige optie: ga mee op skisafari! 3 dagen lang skien en boarden op je eigen niveau in een gezellige groep. Kijk maar eens op onze website: www.snowexperience.nl
|
|
IP gelogd |
|
|
||
Spring naar forum |
||

IP gelogd

Actieve onderwerpen
Ledenlijst
Kalender